|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۸۴

نیشابوری در گفت و گو با فارس تشریح کرد

سخنگوی حزب اسلامی کار جزئیات دیدار دفتر سیاسی حزب متبوعش با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشریح کرد.

محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، به تشریح جزئیات دیدار اعضای حزب اسلامی کار با اکبر هاشمی رفسنجانی پرداخت و اظهار داشت: اعضای دفتر سیاسی، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار و چند تن از اعضای شورای مرکزی حزب صبح امروز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

وی افزود: حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در ابتدای این دیدار گزارشی را درباره وضعیت اقتصادی کشور تشریح و راهکاری برون رفت از تورم و رکود فعلی پیشنهاد دادند.

سخنگوی حزب اسلامی کار تصریح کرد: در این دیدار درباره مسائل کشور، تشکل های سیاسی، احزاب و فعالیت آنها صحبت شد و حضار در مورد قانون احزاب، طرح و لوایح در این خصوص و جرم سیاسی مطالبی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: دهمین دوره انتخابات مجلس از دیگر مباحثی بود که در دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح و بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات آتی تأکید شد.

وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی در این دیدار انتقاداتی به اجرایی فاز اول یارانه ها داشت و معتقد بود که روش صورت گرفته در فاز اول یارانه ها اشتباه بوده است و حال در مسیری قرار گرفته ایم که اگر هدفمندی متوقف شود مخاطراتی به دنبال دارد و اگر به همان شیوه فاز اول ادامه پیدا کند دارای مخاطراتی خواهد بود.

نیشابوری گفت: آیت الله هاشمی در مورد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نگرانی هایی داشتند اما از حزب اسلامی کار خواست که در انتخابات سال آینده پرشور و فعال ظاهر شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار