|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۱۵

اگر می خواستم پولادی را تحت تعقیب قرار می دادم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که جریمه مدافع این تیم که از سوی کمیته انضباطی باشگاه در نظر گرفته شده قطعی است و بخشیده نمی شود.

محمود سالارکیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص جریمه و کسر ۳۰ درصد از قرارداد مهرداد پولادی گفت: ایشان اول به لحاظ مصاحبه هایی که علیه مسئولان باشگاه انجام داده، جریمه شده است، بعد هم به خاطر اینکه ما او را ۲ بار به کمیته انضباطی دعوت کردیم اما دعوت مان را نپذیرفت و به کمیته انضباطی باشگاه نیامد. در مجموع اعضای کمیته انضباطی تصمیم گرفتند این بازیکن را به اندازه ۳۰ درصد از رقم قراردادش جریمه کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این جریمه بخشیده خواهد شد، اظهار داشت: نه اصلاً چنین اتفاقی رخ نمی دهد. این یک حکم قطعی است اما چون رأی به صورت غیابی صادر شده پولادی می تواند واخواهی کند. ما پیش از این به او اصرار کرده بودیم که به کمیته انضباطی بیاید و حتی از طریق سرپرست تیم هم این موضوع را به این بازیکن اعلام کرده بودیم.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه که آیا مصاحبه پولادی علیه او هم در این جریمه تأثیر داشته است، تاکید کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. پولادی علیه مدیریت باشگاه صحبت کرده و به خاطر آن جریمه شد. من خصومت شخصی با کسی ندارم و اگر می خواستم در مورد خودم کاری انجام دهم قطعاً شکایت قضایی می کردم و او را تحت تعقیب قرار می دادم اما خویشتن داری کردم و از پولادی شکایت نکردم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار