|
|
کدخبر: ۱۰۱۹۶۲

خواهر و برادری که از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو بودند، دستگیر شدند.

به گزارشامید، روزنامه ایران نوشت:خواهر و برادری که ازسارقانحرفه‌ای داخل خودرو بودند، دستگیر شدند.

خواهر و برادری که از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو بودند، دستگیر شدند. قربان صنعتی فرمانده انتظامی چناران گفت: در پی مراجعه فردی به عنوان راننده تاکسی به کلانتری و اعلام شکایت مبنی بر سرقت، موضوع مورد پیگیری مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از یکسری تحقیقات موفق شدند به سرنخ‌هایی در این‌خصوص دست پیدا کنند و سرانجام پس از تلاش ۲۴ ساعته موفق به شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان شده و در عملیاتی آنان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: دستگیرشدگان از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده و در بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کردند. فرمانده انتظامی چناران هشدار داد: رانندگان از قرار دادن اشیا و لوازم با ارزش در خودرو هنگام حمل مسافر خودداری کنند و هوشیاری کامل داشته باشند فریب افراد خلافکار را نخورند.

صنعتی همچنین از کشف ۵/۲ کیلوگرممواد مخدراز نوع تریاک در راستای مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرستان خبر داد و گفت: در دو عملیات ضربتی دو قاچاقچی دستگیر و ۵/۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی چناران در ادامه از انهدام باند سارقان کابل و سیم برق با ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: با انجام اقدام‌های اطلاعاتی، دو مرد و یک زن شناسایی و حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

صنعتی گفت: در بازرسی از کیسه‌های همراه متهمان حدود ۵۰۰ متر سیم و کابل کشف شد که با بازجویی‌های به عمل آمده، به تشکیل باند ۳ نفره و ۲۷ فقره سرقت با بیش از ۱۲ هزار متر کابل و سیم برق از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار