|
|
کدخبر: ۱۰۹۷

ساعتی پیش جمعی از مدیران و کارمندان بازنشسته شرکت واحد مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند و از اعضای شورای شهر خواستار رسیدگی به حق و حقوق قانونی خود شده‌اند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، جمعی از مدیران و کارمندان بازنشسته شرکت واحد صبح امروز مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند و خواستار رسیدگی اعضای شورا به مطالبات قانونی خود شدند. آنها مدعی هستند که ۱۰ سال سابقه کاریشان محاسبه نشده است.

این موضوع در صحن شورا مطرح شد و حسن بیادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تجمع این افراد هدایت شده است و در راستای دیر اعلام شدن نرخ کرایه‌ها است.

اما رسول خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در این‌باره نظر دیگری داشت و گفت: این طور که بیادی می‌گوید نیست چرا که آنها واقعاً دچار مشکلاتی شده‌اند و خواستار دریافت حق و حقوق قانونی خود هستند؛ ‌ با بررسی‌های که انجام شده مشخص شد ۶۰۰ نفر از بازنشستگان شرکت واحد که اکثر آنها در رده مدیریتی هستند باید نفری ۱۵ میلیون تومان از شرکت واحد دریافت کنند که جزء حق و حقوق آنها است.

وی ادامه داد: این مسئله در زمان مدیریت قبلی شرکت واحد رخ داده است و قرار بود سازمان بازنشستگی شهرداری برای بیمه تکمیلی آنها اقدام کند اما با گذشت یکماه هنوز هیچ اقدامی نکرده است.

براساس این گزارش با توجه به صحبت‌های که میان اعضای شورا صورت گرفت مقرر شد یکی از اعضای شورا به نمایندگی از شورا با آنها صحبت کند اما در نهایت تقوی معاون حقوقی شهرداری تهران با آنها به گفت‌و گو پرداخت و گفت: مطالبه شما قانونی است که مدیر قبلی آن را اجرایی نکرده اما شهرداری پیگر اجرایی شدن این امر خواهد بود. در نهایت مقرر شد یک نفر به نمایندگی از این جمع درخواست و نام تجمع کنندگان را ارائه دهد تا روال کار انجام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار