|
|
کدخبر: ۱۲۳۱۸۰

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در ۷ محور مواصلاتی و ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه در محورهای کرج - چالوس و مبارک آباد تا امام‌زاده هاشم در تعطیلات پایان هفته خبر داد.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران،سرهنگ محمدحسین حمیدی در تشریحمحدودیت‌های ترافیکیتعطیلات پایان هفته اظهار داشت: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه الی ۲۴ روز جمعه ۲۵ بهمن ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور کرج - چالوی تردد انواع تریلر وکامیونکماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اطلاع مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۴ روز جمعه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در محور هراز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای دوشنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز پنج شبنه و جمعه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در این محور ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ روز جمعه از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور افزود: در محور دماوند نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک راهور به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود و رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن همراه داشتن زنجیرچرخ از سلامت سیستم گرمایش وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار