|
|
کدخبر: ۱۲۴۸۲۵

زن هفده ساله وقتی برای دیدار با شوهر عقد کرده‌اش به خانه آنها در یکی از محله‌های شهرستان شهریار در غرب استان تهران رفته بود، توسط پدرشوهرش کشته شد.

به گزارشامید،جام جم نوشت: عصر روز نوزدهم بهمن امسال یکی از تکنیسین های اورژانس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از فوت مشکوک زن جوانی در شهرستان شهریار خبر داد.

ماموران با اطلاع از موضوع و اعزام به محل حادثه متوجه شدند، مردی در تماس بااورژانسبرای نجات جان همسرش کمک خواسته است. وقتی آنها به محل حادثه اعزام شده اند، زن جوان فوت کرده بود و آثار ضرب و جرح و خفگی روی بدن و گردنش دیده می شد.

با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و شوهر وی به پلیس آگاهی غرب استان تهران انتقال یافت.

در حالی که تحقیقات از وی آغاز شده بود، گروه دیگری از کارآگاهان جنایی در بازرسی از محل حادثه متوجه شدند عامل جنایت با به هم ریختن لوازم خانه، قصد صحنه سازی برای گمراه کردن پلیس را داشته است.

شوهر نوعروس هفده ساله گفت: با همسرم حدود یک سال پیش عقد کردیم، اما چند ماه پیش والدینم در پی اختلاف از هم جدا شدند. بنابراین گاهی همسرم برای سر و سامان دادن به وضع خانه به منزل پدری ام می آمد.

وی اضافه کرد: صبح سر کار رفتم و عصر وقتی باز گشتم، چند بار همسرم را صدا زدم، اما پاسخی نشنیدم و در یکی از اتاق ها با جسد او روبه رو شدم که دست و پایش با طناب بسته شده بود. بسرعت طناب ها و شال گردن را باز کردم تا شاید او را نجات دهم، اما او نفس نمی کشید.

وی یادآور شد: بلافاصله به اورژانس زنگ زدم، اما تکنیسین های اورژانس پس از معاینه وی گفتند او فوت کرده است. بعد متوجه شدم سه حلقه النگوی طلا و گوشی تلفن همراه همسرم نیز سرقت شده و گمان می برم فردی به انگیزهسرقت، او را کشته است.

در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت، ماموران متوجه شدند گوشی تلفن مقتول در یکی از محله های شهریار فعال بوده و فردی با آن مکالمه می کند.

ماموران با هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند و گوشی تلفن مسروقه مقتول را نزد مرد پنجاه ساله ای یافتند. با دستگیری این فرد، وی در مواجهه حضوری با شوهر مقتول قرار گرفت و معلوم شد متهم، پدرشوهر مقتول است.

مرد میانسال در تحقیقات به قتل نوعروس هفده ساله اعتراف کرد و گفت: روز حادثه عروسم برای دیدن پسرم به خانه آمد و در حال جابه جایی وسایل بودیم که با هم مشاجره کردیم.

متهم افزود: بشدت عصبانی شدم و به او حمله کردم و پس از قتل دست و پایش را بستم و با سرقت النگوها و گوشی تلفنش می خواستم این گونه وانمود کنم که دزدها عروسم را کشته اند. بنابراین گزارش، با اعتراف متهم او همراه شوهر مقتول در بازداشت به سر می برند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار