|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۷۳

رئیس سازمان بهزیستی کشور

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: آمار ۱۵ معلول فوت شده مربوط به کل سال ۹۲ است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در جریان بازدید از مرکز نگهداری معلولان نارمک که با حضور فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و چند تن از اعضای فراکسیون حمایت از حقوق معلولان انجام شد، اظهار داشت: بعد از انتشار خبری در خصوص مرگ ۱۵ معلول در مرکز نگهداری از معلولان نارمک تعدادی از نمایندگان مجلس با بنده تماس گرفتند و در این خصوص ابراز نگرانی کردند که من در پاسخ به آنها گفتم این رقم مربوط به کل سال ۹۲ است و این تنها نشان دهنده تیتر خبری نامرغوب بوده است که همه همکاران ما را ناراحت کرد.

وی ادامه داد: معلولانی که در این مراکز نگهداری می شوند چند معلولی بوده و با وجود مشکلات قلبی، عروقی و کلیوی خانواده آنها از نگهداری شان عاجز است به طور مثال یک نوزاد چند ماهه در طول یک ساله ۸ بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و باید توجه کرد که نگهداری از این افراد با دشواری همراه است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: ما از دست اندرکاران این حوزه طلب کمک می کنیم در عین حال که ادعای بی نقص بودن نداریم می گوییم که هیچگونه پشت پرده ای نیز نداریم. اما انتشار این اخبار باعثمی شود که دشمنان در بحثحقوق بشر ما را زیر سؤال ببرند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار