|
|
کدخبر: ۱۴۶۳۱۶

سردبیر روزنامه وطن امروز در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سردبیر روزنامه وطن امروز گفت: بسیاری از مزاحمت ها و انتقام گیری ها در چهارشنبه آخر سال اتفاق می افتد.

رضا شکیبایی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: مهم ترین نکته برای جلوگیری از آسیب های چهارشنبه آخر سال نشان دادن گزارش تصویری و مصاحبه با افرادی است که در این روز دچار آسیب جسمی شده اند.

وی ادامه داد: درباره برگزاری مراسم بی خطر در چهارشنبه پایانی سال باید فرهنگ سازی انجام شود، چرا باید افرادی بی گناه که در حال عبور از یک معبر بوده یا سوار ماشین خود هستند به صورت ناآگاهانه قسمتی از بدن خود را از دست بدهند تا عده ای به یک خوشی زودگذر برسند در صورتی که در آن شب از همه سلب آسایش می شود.

سردبیر روزنامه وطن امروز همچنین گفت: فردیب که خود درگیر ماجرای خطرساز بوده و به علت بی مبالاتی دچار آسیب شده در واقع جزار رفتار خود را می دهد اما یک زن باردار یا کودک یا یک فرد سالخورده چرا باید آماج این هیجانات ناشایست قرار گیرد.

وی افزود: با وجود اینکه طی سال های اخیر با اقداماتی که انجام شده میزان تلفات چهارشنبه آخر سال کم تر شده اما باید توجه کرد بسیاری از رفتارهای خاص مانند انتقام گیری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس یا حتی قتل در شلوغی آن شب اتفاق می افتد که پیدا کردن علل موضوع را با مشکل مواجه می کند و باعثبروز ناامنی در جامعه نیز می شود لذا نباید به آن تنها به چشم خطرات آن شب نگاه کرد.

شکیبایی خاطرنشان کرد: مهم ترین مسئله توجه والدین به این موضوع و محافظت از فرزندان به خصوص در طول چند روز پایانی سال است تا از اتفاقات ناگواری که نوروز را برای همه تلخ می کند جلوگیری شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار