|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۹۷

خبرگزاری تسنیم: بلوک ۱۷ درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به قیمت پایه ۲۲ هزار و ۲۵۱ ریال فردا در بورس واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ بلوک ۱۷ درصد سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شامل ۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون و ۶۴ هزار و ۳۷۰ سهم این شرکت توسط سازمان خصوصی سازی فردا در بورس اوراق بهادار عرضه خواهد شد.
قیمت پایه این میزان سهام نیز قیمت تابلو بورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ۳۰ درصد به شرط آن که از ۲۲ هزار و ۲۵۱ ریال کمتر نباشد تعیین شده است که به صورت ۳۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۴ ساله روانه میز فروش خواهد شد.
بر اساس این گزارش؛ سازمان خصوصی سازی که یک بار دیگر در روز ۱۱ اسفند این میزان سهام را با همین قیمت و شرایط واگذاری در بورس عرضه و به دلیل نبود خریدار در فروش آن ناکام مانده بود، فردا و در آخرین روز معاملاتی سال ۹۲ دوباره اقدام به عرضه بلوک پرحاشیه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس خواهد کرد.
باید منتظر ماند و دید آیا خداحافظی خصوصی سازی با بورس در سال ۹۲، با موفقیت در فروش این بلوک ۴ میلیارد سهمی همراه خواهد بود و یا این که مهرناکامی بر پرونده آخرین واگذاری سازمان خصوصی سازی در سال ۹۲ می خورد؟!
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار