|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۱۴

خبرگزاری تسنیم: استاندار تهران با اشاره به دستور ویژه برای نظارت در روزهای آغازین سال گفت: بدون تعارف با تخلف و فساد برخورد می کنیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، حسین هاشمی در آخرین جلسه فرمانداران استان تهران برای بررسی مسائل استان ضمن تأکید بر توجه به بحران ها و مشکلات در استان گفت: فرمانداران باید پیشگیری را مسئله اول خود قرار دهند و همواره در شورای تامین استان نیز بر این مسئله تأکید شده که پیشگیری سیاست اصلی استانداری تهران است.

هاشمی افزود: من با تخلف به هیچ وجه میانه خوبی ندارم و بارها تأکید کردم در صورت مشاهده تخلف با نزدیک ترین فرد هم برخورد خواهم کرد البته در تصمیمات مدیریتی حتماً پشتیبان اصلی فرمانداران و معاونان هستم اما تخلف و فساد را بدون تعارف مورد برخورد قرار می دهیم.

استاندار تهران با توجه به ایام فاطمیه افزود: باید حرمت این ایام را نگه داریم و در آستانه نوروز مردم با حفظ شئونات این ایام از تعطیلات خود بهره مند شوند و سال خوبی را برای مردم استان و ایران آرزو داریم.

وی افزود: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند توجه جدی مسئولان استان است و نباید شرایطی ایجاد شود که در تعطیلات نوروز این مسئله مورد کم توجهی قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد: یکی از اهداف استانداری تهران ایجاد فضا برای بخش خصوصی در سال ۹۳ است و امیدوارم در تمامی شهرستان ها برای این کار شاهد رقابت تنگاتنگ برای جذب سرمایه بین فرمانداران برای استان باشیم چرا که استعداد استان برای سرمایه گذاری بسیار بالاست و باید هنر مدیریتی فرمانداران و مدیران در شکوفا کردن این استعدادها نمایان شود.

استاندار افزود: باید نظارت ۵ روز اول عید به صورت ویژه جدی گرفته شود و نباید از تعطیلی ها توسط بعضی از سودجویان سوءاستفاده شود و همه مدیران و مسئولان مربوطه موظفند اهتمام ویژه برای این کار داشته باشند.

وی افزود: فرماندارن و معاونان باید تکلیف مدیران خود را زودتر مشخص کرده و تا پایان فروردین نسبت به تغییرات تصمیم خود را بگیرند تا بعد از آن شاهد تغییری نباشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار