|
|
کدخبر: ۱۴۷۷۳۱

گزارش لحظه به لحظه تسنیم از مرکز عملیات پلیس تهران بزرگ

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن تشکر و قدردانی از پایتخت نشینان به منظور عمل به توصیه های پلیس ابراز امیدواری کرد، شهروندان تهرانی، سال ۹۳ را با خوبی آغاز کنند و به پایان برسانند.

سردار حسین ساجدی نیا در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیمدر تشریح آخرین وضعیت چهارشنبه آخر سال تهران و جمع بندی اقدامات انجام شده اظهار داشت: خوشبختانه امسال وضعیت معابر و مناطق مختلف تهران بهتر از سال گذشته بود و وضعیت ترافیکی در تمام محورها در حالت روان قرار داشت.

وی با بیان اینکه هیچ یک از معابر مسدود نشد، افزود: تنها ۱۵ نفر از هنجارشکنان توسط مأموران پلیس دستگیر شدند و خوشبختانه وضعیت تماس های دریافتی با مرکز فوریت های ۱۱۰ نیز با کاهش ۳۷ درصدی همراه بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان ضمن تشکر و قدردانی از پایتخت نشینان به منظور عمل به توصیه های پلیس ابراز امیدواری کرد، شهروندان تهرانی، سال ۹۳ را با خوبی آغاز کنند و به پایان برسانند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تسنیم، امسال عملیات پلیس با همکاری سایر دستگاه های امنیتی، امدادی و دستگاه قضایی پیگیری شد و به گفته نماینده آتش نشانی در مرکز عملیات پلیس، ۳۰۷ تماس با آتش نشانی گرفته شد که از این میان تنها ۶ مورد قابل توجه بود. همچنین نماینده اورژانس در مرکز عملیات پلیس از مجروحیت ۳۸ نفر و انتقال ۱۷ مصدوم و درمان ۱۹ نفر و همچنین فوت یک دختربچه خبر داد.

سال گذشته ۳۲۲ تماس با مرکز آتش نشانی و مصدومیت ۵۰ تن به مرکز اورژانس تهران گزارش شده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار