|
|
کدخبر: ۱۴۸۳۳۸

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل تعان و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت ۶۰ تینم بازرسی برای نظارت بر مراکز اسکان نوروزی، شماره هایی را برای اعلام انتقادات و شکایات فرهنگیان ارائه کرد.

فرشید سیاری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که نحوه نظارت بر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان به چه صورت است، اظهار داشت: در ۳۲ استان کشور برای هر استان دو تیم بازرسی مشغول نظارت بر فعالیت مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان هستند که در مجموع در کل کشور ۶۰ تیم بازرسی فعالیت می کنند.

وی افزود: در بازرسی های انجام شده طی چند روز گذشته عمده شکایت فرهنگیان از پاسخگو نبودن ظرفیت مراکز اسکان و در برخی موارد امکانات ضعیف مراکز اسکان است.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: فرهنگیان می توانند انتقادات و شکایات خود را از نحوه ارائه خدمات در مراکز اسکان نوروزی به شماره تماس۱۱ - ۸۲۲۸۷۰۱۰ و سامانه پیامی ۳۰۰۰۱۲ در تماس بگذارند تا تیم بازرسی ما برای نظارت مراجعه خواهند کرد.

به گزارش تسنیم از ۲۸ اسفند تا روز دوم فروردین حدود ۷۰۰ هزار نفر در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شدند که بیشترین پذیرش ها در استان خراسان رضوی و خوزستان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار