|
|
کدخبر: ۱۴۸۸۵۶

رئیس سازمان جوانان هلال احمر:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اینکه بیش از ۱۴۷ هزار مسافر از خدمات ایستگاه های سلامت این سازمان در سراسر کشور شامل آزمایش رایگان قند و فشارخون بهره مند شدند، گفت: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار محصول فرهنگی نیز میان مسافران توزیع شد.

به گزارش گروه سلامتخبرگزاری تسنیم، وحید قبادی دانا در تشریح آخرین خدمات ارائه شده سازمان جوانان اظهار داشت: در ۸ روز گذشته و با تلاش اعضای جوان این سازمان یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۹۵۳ نفر از مسافران نوروزی برای دریافت خدمات متنوع فرهنگی و امدادی با خودروهای شخصی به پایگاه های این سازمان در سراسر کشور مراجعه کرده اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، قبادی دانا ادامه داد: همچنین در مدت زمان یاد شده ۱۳۰ هزار و ۹۶ نفر نیز به پایگاه های سیار این سازمان مراجعه کرده اند.

به گفته وی در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی امسال تا کنون، ۱۸۴ هزار و ۶۲۴ نفر از خیمه های نماز این سازمان استفاده کرده اند و ۱۳۷ هزار و ۸۳۲ نفر نیز به فضاهای دوستدار کودک سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مراجعه کرده اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۹۱۸ قلم فرهنگی از قبیل نقشه راه ها، معرفی جاذبه های گردشگری و تفریحی، نکات ایمنی و امدادی و شناسایی مناطق پرخطر و حادثه خیز در بین مسافران نوروزی جاده ها و مسیرهای ورودی به شهرهای کشور توزیع شده است.

قبادی دانا تعداد اعضای جوان مشارکت کننده در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سازمان جوانان هلال احمر را ۲۲ هزار و ۳۲۰ نفر در هر روز عنوان کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار