|
|
کدخبر: ۱۴۸۹۳۰

خبرگزاری تسنیم: زن در دادگاه خانواده گفت: شوهرم بسیار نامرتب است و زمانی که همراه من نیست مرتب است و به خود می رسد که به نظرم شوهرم زن دیگری دارد و باید هر چه زودتر از او جدا شوم.

به گزارش خبرنگار حوادثخبرگزاری تسنیم، زن و مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی یکی از شعب این مجتمع قاضی ارائه کردند.

زن در مقابل قاضی پرونده علت درخواست خود را ظاهر شوهرش اعلام کرد و اظهار داشت: شوهرم بسیار نامرتب است و حاضر نیست که حداقل به خاطر من و زمانی که همراهم است، کمی مرتب بوده و به خود برسد.

وی ادامه داد: شوهرم برای اینکه آبرویم را پیش همه ببرد و شخصیتم را خرد کند، اقدام به هر کاری کرده و حتی حاضر است با لباس نامناسب زمانی که همراهم است به مراسم های مختلف بیاید. ولی باید بگویم وقتی کنار من نیست مرتب بوده و بسیار به خود می رسد.

زن با بیان اینکه احساس می کنم شوهرم زن دیگری دارد، افزود: ما تصمیم گرفتیم که دیگر کنار هم نباشیم و به سرعت از یکدیگر جدا شویم.

وی ادامه داد: ما فرزندی نداشته و به راحتی می توانیم با موضوع جدایی کنار بیاییم.

مرد جوان در دادگاه خانواده حضور داشت و در مقابل قاضی با بیان اینکه هر صحبتی که همسرم می کند، درست است، گفت: می خواهم از همسرم جدا شده و به تنهایی زندگی کنم چرا که دیگر از سخت گیری آن خسته شده ام.

وی ادامه داد: همسرم سر هر مسائل کوچکی دعوا به راه انداخته و نامرتبی مرا بهانه قرار می داد. بنابر این من از فرصت استفاده کرده و کاری کردم تا راهی برای جدایی پیدا کنم.

مرد عنوان کرد: مهریه همسرم که ۳۰۰ سکه بهار آزادی است را می پردازم و هیچ مشکلی در این زمینه ندارم که بخواهد مانع دیر جدا شدن ما شود. بنابر این باید هر چه زودتر از یکدیگر جدا شویم چرا که دیگر تحمل یکدیگر را نداشته و نمی توانیم به زندگی با هم ادامه دهیم.

بعد از چند دقیقه سکوت قاضی پرونده برای جدا نشدن زوحین صحبت کرده و اصرار کرد: ولی زن و مرد جوان بر درخواست خود پافشاری کردند که در نهایت حکم طلاق توافقی صادر شد و جلسه پایان یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار