|
|
کدخبر: ۱۴۸۹۳۳

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ۴ سیاست آموزش و پرورش در سال ۹۳ گفت: برای اجرای این سیاست ها کمیته هایی مشغول فعالیت هستند که ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش را می توان مهمترین سیاست در سال ۹۳ دانست.

سید کاظم اکرمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در رابطه با سیاست های آموزش و پرورش در سال ۹۳ اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش برای سال ۹۳،۴ اولویت را اعلام کرده که عبارت است از توسعه همه جانبه مردم، معلمان و دانش آموزان، سازماندهی منابع انسانی، عملیاتی کردن بودجه آموزش و پرورش و ارتقای مدیریت آموزشگاهی را شامل می شود.

وی افزود: برای اجرایی شدن این ۴ سیاست کمیته هایی مشغول فعالیت هستند که ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش را می توان مهمترین سیاست در سال ۹۳ دانست.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته نیروی انسانی بی حساب و کتاب در آموزش و پرورش جذب شد، گفت: این موضوع به همراه اجرای ساختار ۶.۳. ۳ مشکلاتی را در حوزه نیروی انسانی ایجاد کرده است.

اکرمی عنوان کرد: رفتار شهروندی و اخلاقی در جامعه را باید از مقطع ابتدایی به دانش آموزان آموزش داده شود، بنابراین آموزش و پرورش نیازمند شورایی از متخصصان تعلیم و تربیت است که سیاست های لازم را تدوین کنند تا با تغییر وزرا سیاست های کلی آموزش و پرورش تغییر نکند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید به لحاظ اختصاص بودجه در اولویت دولت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نهادی است که نیروی انسانی مورد نیاز کشور را می سازد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار