|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۴۱

با هم اتاقی اش به توافق رسیده چون او مشروب می خورد این طرف نخ نیاید.

گروه فرهنگی مشرق -امر به معروف و نهی از منکر از جمله فرایض دینی و از ضروریات اسلام است که جامعه دینی را پرنشاط می سازد، و در صورت اهتمام مردم و مسئولان به این وظیفه شرعی، بسیاری از زشتی ها از جامعه رخت می بندد و ارزش های دینی و انسانی حاکم می شود.

با توجه به شهادت علی خلیلی جوان ۲۱ ساله که با دردی سرشار از بی مهری برخی مسئولین و جامعه پس از تحمل ۲ سال رنج بیماری و بی توجهی مسئولین به شهادت رسید، به مرور خاطرات و سیره زندگی شهدای انقلاب اسلامی که الگوهای خوبی برای جوانان امروز ما هستند خواهیم پرداخت.


۲ - شهید عباس بابایی

برای گذرندان دوره ی خلبانی در آمریکا بود. یک روز که به دیدن عباس رفتم، نخی را دیدم که به دو طرف دیوار نصب شده و مساحت اتاق را به دو نیم تقسیم کرده است. هم اتاقی عباس جوانی بی بند و بار بود و در طرف دیگر اتاق تعدادی عکس هنر پیشه های زن و مرد آمریکایی چسبانده بود و مشروبات الکلی روی میزش داشت.

عباس می گفت:«با هم اتاقی اش به توافق رسیده چون او مشروب می خورد این طرف نخ نیاید.»بعد از تصمیم عباس برای وصل کردن نخ در اتاق، هر روز نخ بالا و بالاتر می رفت تا اینکه دیگر از نخ خبری نبود و عباس هم هر روز خوشحال و خوشحال تر می شد چوندیگر از عکس و بطری مشروبات خبری نبود و دیگر هم اتاقی عباس از مشروبات الکلی استفاده نمی کرد.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار