|
|
کدخبر: ۱۴۹۵۲۲

اخبار دادگاه های خانواده /

خبرگزاری تسنیم: مردی به دادگاه خانواده آمد و گفت: می خواهم هر چه زودتر از همسرم جدا شوم زیرا او در گذشته معتاد به مواد مخدر بود و اکنون ترک کرده است، ولی می ترسم مجدداً به اعتیاد روی آورد.

به گزارش خبرنگار حوادثخبرگزاری تسنیم، مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ونک درخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب این مجمع خانواده ارائه کرد.

وی با بیان اینکه ۷ سال از زندگی مشترک مان می گذرد، اظهار داشت: دیگر طاقت ادامه زندگی در کنار همسرم را ندارم چرا که او در گذشته معتاد به مواد مخدر بود و اکنون ترک کرده است و دیگر نمی خواهم کنارش باشم زیرا ممکن است مجدداً به مواد مخدر معتاد شود.

وی ادامه داد: همسرم را کمک کردم تا از اعتیاد نجات یافت و بعد از آن با خود عهد بستم بعد از ترک اعتیاد همسرم بلافاصله از او جدا شوم.

مرد عنوان کرد: حاضر نیستم در کنار همسرم با ذهنیتی که از گذشته از او دارم به زندگی ادامه دهم بنابر این باید هر چه زودتر از یکدیگر جدا شویم.

وی افزود: همسرم نه تنها با جدایی من خوشبخت می شود بلکه می تواند با آرامش و تنها زندگی کند.

مرد بار دیگر در مقابل قاضی با بیان اینکه چگونه همسرم حاضر شد که به اعتیاد روی آورد و زندگی مشترکمان را نابود کند، گفت: می خواهم از او جدا شوم و هر دو تنها زندگی کنیم تا به آرامش برسیم.

وی اظهار داشت: طی ۷ سال زندگی مشترک همسرم تمایلی به زندگی مان نداشت و ما فرزندی نداریم. بنابر این او نیز می تواند به راحتی با این جدایی کنار بیاید.

مرد عنوان کرد: می خواهم از همسرم جدا شوم و از درخواستم منصرف نخواهم شد.

بعد از چند لحظه سکوت قاضی پرونده حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر با حضور زن و دلایل قانع کننده موکول کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار