|
|
کدخبر: ۱۴۹۶۸۵

پیشنهاد نوروزی میلاد کی مرام؛

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون در ایام نوروز به مردم توصیه کرد به دیدن فیلم «خط ویژه» بروند که خودش در آن بازی می کند، بروند چون این فیلم حرف دل مردم را می زند و اگر کسی آن را دوست نداشت می تواند هزینه بلیتش را از تهیه کننده فیلم پس بگیرد.

گروه فرهنگی مشرق- میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون درباره پیشنهادی که برای ایام تعطیلات به هموطنان دارد گفت: آخرین فیلمی که دیدم و حالم را بسیار خوب کرد فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بود. پیشنهادم به مردم نیز این است که در ایام تعطیلات این فیلم جذاب را بینند چون این اثر از لحاظ بازی، کارگردانی و فیلمنامه بسیار دیدنی و در واقع فستیوالی از همه چیزهایی است که دوست داریم در یک فیلم سینمایی شاهدش باشیم. همچنین توصیه می کنم که مردم سریال «هوم لند» را هم در این ایام تماشا کنند.

وی که نوروز امسال فیلم سینمایی «خط ویژه» را بر پرده سینماها دارد، ادامه داد: همچنین به مردم عزیز پیشنهاد می کنم به دیدن فیلم «خط ویژه» در سینماها نیز بروند. این فیلم حرف دل مردم است و در جشنواره فیلم فجر هم بهترین جایزه اش که همان سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بود، از مردم گرفت.

بازیگر فیلم «خط ویژه» خطاب به علاقه مندانی که قصد دارند به تماشای این فیلم بروند، تأکید کرد: قول می دهم هر کس از دیدن این فیلم خوشش نیاید بعد از تماشای آن بتواند هزینه بلیتش را از تهیه کننده فیلم پس بگیرد. امیدوارم عدالت درباره همه فیلم های نوروزی رعایت شود و همه آثار بتوانند به یک اندازه دیده شوند.

کی مرام که جایزه بازیگری اش در جشنواره فیلم امسال را به کودکان مبتلا به سرطان محک تقدیم کرده بود، درباره نامه ای که این کودکان برای وی نوشتند گفت: به هیچ عنوان قصد ندارم درباره این کار و تقدیم جایزه ام به کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک صحبت کنم چون فقط به خاطر دلم این کار را کردم. بهترین حس و حالی که در سال ۹۲ برایم رخ داد لحظه ای بود که این نامه را خواندم.

وی یادآور شد: این نامه آنقدر برایم ارزش معنوی دارد که تا امروز حالم بسیار خوب است. ارزش معنوی یادداشت این کودکان برایم از بزرگترین جایزه ها بیشتر است. بنابراین دوست ندارم درباره کاری که کردم توضیحی دهم چون هر صحبتی در این باره وزن آن را کم خواهد کرد.

فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی و بازی هنرمندانی چون مصطفی زمانی، میترا حجار، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، پریناز ایزدیار، محمدسام قریبیان از جمله فیلم های اکران نوروزی محسوب می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک گروه هکر حساب بانکی آدمی گردن کلفت را خالی می کنند. ماجرا لو می رود و حالا آنها باید تاوان کارشان را بپردازند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار