|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۹۶

خبرگزاری تسنیم: در هفته ای که گذشت شاخص کل ۰.۱۶ درصد افزایش یافت و سهام گروه زراعت و خدمات وابسته بیشترین تاثیر را در آن داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ در پایان معاملات دومین هفته سال جدید ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۴۱۲۷ میلیارد ریال رسید که نسبت به اولین هفته معاملاتی امسال، ۹۸ درصد افزایش داشت.
همچنین در این مدت ۹۰۰ میلیون سهم در ۱۳۰ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۲۹ درصد و ۶۲ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل خود تجربه کرد.
۵۰ هزار برگه اوراق مشارکت نیز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در ۳ روز کاری هفته ای که گذشت معامله شد که نسبت به هفته پیش تر افزایش ۱۱۲ درصدی را نشان می دهد.
سهام گروه زراعت و خدمات وابسته با ۶.۸۲ درصد، ابزارپزشکی، اپتیکی و اندازه گیری با ۵.۷۴ درصد، خودرو و ساخت قطعات با ۵.۲۹ درصد و سایر واسطه گریهای مالی با ۴.۲۶ درصد نیز بیشترین درصد تغییر در شاخص را نسبت به سایر گروه ها در این مدت به خود اختصاص دادند.
بر اساس این گزارش؛ در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۳، شاخص کل با ۱۲۲ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۸ هزارو ۷۴۱ واحد رسید.
شاخص بازار اول هم با ۴۴ واحد افزایش به رقم ۵۸ هزارو ۵۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۷۶ واحد افزایش به عدد ۱۵۱ هزار و ۲۲۹ واحد رسیدند و به ترتیب ۰.۰۸ و ۰.۳۲ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل تجربه کردند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار