|
|
کدخبر: ۱۵۲۷۱۸

مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان از آغاز رایزنی های خود برای دعوت از خوانندگان مطرح موسیقی سنتی و پاپ برای شرکت در جشنواره موسیقی خلیج فارس خبر داد.

گروه فرهنگی مشرق- فریبرز سفردوست ضمن اعلام این خبر گفت: موسسه ما سال های گذشته به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس کنسرت های موسیقی را با حضور خوانندگان مطرح حوزه موسیقی سنتی و پاپ برگزار می کرد که خوشبختانه به دلیل محتوای برنامه ها با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد بر همین اساس همچون سنوات گذشته تصمیم گرفتیم که سال جاری نیز کنسرت هایی را در قالب جشنواره موسیقی خلیج فارس برگزار کنیم.

وی ادامه داد: طی مذاکراتی که به تازگی با مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد داشتیم جزییات برنامه هایمان را اعلام کردیم که طی آن قرار است طی یک فراخوان که به صورت مکاتبه ای انجام خواهد گرفت از خوانندگان مطرح موسیقی در حوزه های سنتی و پاپ دعوت کنیم و از آنها بخواهیم که در این کنسرت حضور داشته باشند که چند روزی است این فعالیت آغاز شده و به زودی جزییات آن در یک نشست خبری به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیر موسسه شکوه موسیقی ایرانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما هر ساله برای برگزاری کنسرت هایمان برنامه ریزی و هر سال یک نام را برای کنسرت انتخاب می کنیم در سال جاری نیز با عنوان ویژه ای که در قالب روز ملی خلیج فارس باشد کار را ادامه می دهیم که بر اساس این عنوان از خواننده ها برای حضور در کنسرت دعوت می شود.

سفردوست افزود: برنامه ما در سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود بر همین اساس نامه ای را به دفتر حسین هوشیار مدیر برج میلاد ارسال کردیم و منتظر پاسخ هستیم که امیدواریم با توجه به همکاری خوبی که این مجموعه در سالهای گذشته با ما داشت امسال هم در این اقدام ملی همراه ما باشند.

این تهیه کننده موسیقی گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس است به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام می دهیم که این برنامه نیز حول و حوش این ایام در مرکز همایش های برج میلاد میزبان علاقه مندان موسیقی باشد.

براساس این گزارش برگزاری کنسرت روز ملی خلیج فارس به خوانندگی سالار عقیلی، مانی رهنما، نیما مسیحا و حمید خزاعی در اردیبهشت ۹۱ و کنسرت «عشق من ایران من» به خوانندگی رضا صادقی و سالار عقیلی در مهر ماه سال گذشته از جمله برنامه های این موسسه در سالهای گذشته بوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار