|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۳۶

خبرگزاری تسنیم: هم اکنون به منظور اجرا و بهره برداری از سرویس پست لجستیک، ۵ مرکز استان کشور با اختصاص فضا و امکانات مورد نیاز، تجهیز شده اند و طبق برنامه در سال بعد به ۱۰ استان افزایش می یابد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطاتخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بوداغی معاون فنی مدیر عامل شرکت پست با بیان این مطلب که سرویس پست لجستیک از جمله سرویس های نوین پستی است که اخیراً به توصیه اتحادیه جهانی پست(UPU) در کشورهای توسعه یافته براساس توسعه فضای کسب و کار امانات پستی پیاده سازی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سرویس مذکور مجموعه ای از خدمات مختلف مالی، الکترونیکی و فیزیکی را شامل می شود، بنابراین تأثیر قابل توجهی در رشد درآمد و ترافیک شرکت پست و ارتقاء سطح ارائه خدمات در جامعه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: پست لجستیک، در یک مفهوم کلی شامل مجموعه فعالیت هایی است که فواصل میان تأمین کالاها و همچنین تقاضای ذی نفعان را در زمان و مکان مطلوب و هماهنگ سازی مدیریت نموده و به عنوان یک حلقه واسط بین تأمین، مدیریت و توزیع کالاها قرار دارد.

او افزود: بدین منظور اجرای این سرویس از سال گذشته در دستور کار شرکت پست قرار گرفت و در این راستا مذاکره با واحدهای صنعتی و خدماتی در حال انجام است.

بوداغی اظهار امیدواری کرد: با توجه به تجهیز ۱۰ استان به امکانات و فضای مورد نیاز در سال آتی و همچنین برخورداری شرکت پست از امکانات کم نظیر حمل و نقل و توزیع فیزیکی در کشور، سرویس مذکور با فرهنگ سازی مناسب در سطح جامعه می تواند زمینه های خدمت رسانی بهینه به هموطنان را فراهم آورد.

معاون فنی پست در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بقای خدمات پستی گفت: بررسی های انجام شده پیرامون ترافیک پستی و خدمات و فعالیت های ادارات پستی در کشور های توسعه یافته و پیشرفته، نشان می دهد که نه تنها خدمات و فعالیت های پستی در رقابت با فناوری های نوین ارتباطی فراموش نشده اند، بلکه همگام با فناوری های جدید تغییر ماهیت داده و همچنان به نقش آفرینی می پردازند و نشان می دهند که آنان نیز می توانند مبتکر ایده های جدید باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار