|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۸۷

رئیس پلیس سابق راهور تهران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پیشین راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تلفات رانندگی در پایتخت، عملکرد ۴ ساله خود را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی در جلسه تودیع خود از سمت ریاست پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به عملکرد ۴ ساله خویش در این پست اظهار داشت: در طول ۴ سال اخیر ما به دنبال انضباط ترافیکی، تسهیل رفت و آمد، کاهش حوادث، هدفمندکردن اعمال قانون و جریمه ها، ارتقاء فرهنگ ترافیک و نهایتا کاهش تلفات ناشی از سوانح ترافیکی در پایتخت بودیم.

وی در ادامه افزود: در طول ۴ سال گذشته میزان تلفات سوانح ترافیکی پایتخت از ۱۴۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر کاهش یافت و خوشبختانه ما موفق به کاهش ۵۰ درصدی تلفات شدیم.

وی در ادامه با تاکید بر نقش فرهنگ ترافیک در سوانح افزود: با توجه به اینکه ۴۰ درصد از سفرها به پایتخت تعلق دارد ما روزانه ۳ هزار نفر را تحت آموزش قرار دادیم و فعالیت بزرگی را در این راستا آغاز کرده ایم.

رئیس پلیس پیشین تهران بزرگ با بیان اینکه بخشی از ترافیک تهران بزرگ به حجم سنگین خودروها و بخش دیگر به دلیل وقوع سوانح مرتبط است گفت: در طول ۴ سال اخیر ما موفق شدیم که میانگین حضور مامورانمان در صحنه تصادفات را از ۱۳ دقیقه به ۶ دقیقه برسانیم.

رحیمی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود وضعیت ترافیک پایتخت در دوران ریاست سرهنگ حسینی افزود: در طول ۴ سال اخیر ما تمامی توان خود را به کار بستیم و در طول این مدت صبح ها زودتر از ماموران و شب ها دیرتر از آنان در محل خدمت وارد و از آن خارج می شدند. تعداد مرخصی های من در ۴ سال اخیر کمتر از ۲۰روز بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار