|
|
کدخبر: ۱۵۳۸۸۸

خبرگزاری تسنیم: در نتیجه داد و ستدهای روز دوشنبه در فرابورس، معامله گران بیش از ۱۱۷.۸ میلیارد برگه سهم و حق تقدم را در ۸۷ هزار و ۴۴۳ دفعه دست به دست کردند که ارزش این معاملات بالغ بر ۸۳۳.۱ میلیارد ریال بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ در معاملات امروز و به دنبال عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت کشتیرانی خلیج فارس بیشترین حجم و ارزش معاملات به نماد معاملاتی این شرکت اختصاص یافت که طی آن ۵۴ میلیون سهم به ارزش ۲۸۸.۹ میلیارد ریال به قیمت کشف شده هر سهم ۵۳۵۰ ریال عرضه شد.
در جریان معاملات امروز صنایع غذایی مینو شرق، افرانت، آهن و فولاد ارفع، قند شیروان و قوچان و بجنورد بیشترین افزایش قیمت را داشتند و این در حالی بود که نمادهای سرمایه گذاری اعتلا البرز و بیمه نوین شاهد بیشترین کاهش قیمت بودند.
بر اساس این گزارش بیشترین حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی در بخش اوراق با درآمد ثابت به معامله ۶۰ هزار و ۷۵۰ برگه اجاره رایتل تعلق گرفت و در بازار ETF نیز ۱۵۲ هزار و ۷۶۲ واحد صندوق قابل معامله اطلس به ارزش ۱.۴۷ میلیارد ریال مبادله شد. اوراق تسهیلات مسکن مرداد ۹۰ هم با بیشترین افزایش قیمت به نرخ ۶۶۶ هزار و ۱۳۹ ریال معامله شد و اوراق تسهیلات مسکن تیر ۹۰ با بیشترین کاهش به قیمت ۶۵۰ هزار و ۸۴۷ ریال رسید.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار