|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۵۵

مدیر و سخنگوی پروژه خرید تضمینی گندم و برنج بانک سپه گفت: امسال نیز همانند سه سال گذشته بانک سپه، عاملیت خرید تضمینی گندم از کشاورزان را بر عهده دارد و تامین اعتبار مورد نیاز این بخش توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به نیابت از وزارت جهاد کشاورزی با همراهی شرکت بازرگانی دولتی ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن دارایی با اشاره به اینکه طبق اعلام سازمان مرکزی تعاون روستایی، اعتباری در حدود ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای خرید تضمینی گندم در نظر گرفته شده است، افزود: در صورت تخصیص به موقع این اعتبار مبلغ مورد نظر بدون تاخیر و بموقع بحساب گندم کاران محترم واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از ۲۰ فروردین ماه سال جاری از استان های گرمسیری همچون خوزستان و فارس آغاز می شود، نرخ خرید تضمینی گندم در سال جاری را ایده آل و مناسب دانست و اظهارداشت: طبق مصوبه دولت، امسال هر کیلوگرم گندم معمولی با قیمت ۱۰۵۰ تومان و گندم دوروم با قیمت ۱۰۸۰ تومان خریداری می شود.

دارایی اضافه کرد: در سال های گذشته حدود ۴۰۰ هزار کارت عابر بانک سپه برای گندم کاران کشور صادر شد، که آنها را قادر می سازد تا وجوه واریزی را از طریق خودپرداز ثابت و سیار این بانک دریافت نمایند.

در سال ۱۳۹۲ حدود پنج میلیون تن گندم توسط بخش دولتی از ۳۱ استان کشور خریداری شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار