|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۹۹

وزارت صنعت اعلام کرد؛

خبرگزاری تسنیم: زمان دریافت سبد کالای حمایتی دولت در سال۹۲ که از ۱۳ بهمن ماه سال گذشته شروع شد، تا پایان فروردین ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیموزارت صنعت، اعلام کرد: با توجه به اینکه توزیع نخستین سبد حمایتی دولت یازدهم در سال ۹۲، از ۱۳ بهمن ماه شروع شد و تا پایان اسفند ماه نیز زمان دریافت آن تمدید شد. اما به دلیل اینکه ۱۰ درصد از مشمولان هنوز سبد کالای خود را دریافت نکرده اند، وزارت صنعت زمان دریافت سبد کالای سال ۹۲ را تمدید کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت صنعت طی اطلاعیه ای اعلام کرد، سرپرستان خانوارهای مشمول دریافت سبدکالا، که تاکنون به هر دلیلی موفق به دریافت سبد کالای خود در سال ۹۲ نشده اند، می توانند حداکثر تا پایان فروردین ماه سال جاری جهت دریافت کالاهای خود شامل(۱۰ کیلو برنج، ۲بطر روغن مایع ۸۱۰ گرمی، ۲بسته پنیر ۴۰۰ گرمی، یک شانه تخم مرغ و ۴ کیلو گرم مرغ منجمد) به شبکه های توزیع و فروشگاههای منتخب در سراسر کشور مراجعه و کالاهای خود را دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، جامعه هدف نخستین سبد کالایی که از سوی دولت یازدهم توزیع شد، ۱۵ میلیون نفر بود که از ۱۳ بهمن ماه توزیع آن شروع شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار