|
|
کدخبر: ۱۵۴۱۹۲

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر از تهیه و امضای بخشنامه ای با مشارکت وزارتخانه های راه و تعاون برای اخطار به اعضای کم کار تعاونی های مسکن خبر داد و گفت: دور اول شناسایی پروژه های مشکل دار تعاونی های مسکن هفته آینده به پایان می رسد.

احمد اصغری مهرآبادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: دور اول شناسایی مشکلات مربوط به تعاونی ها دوشنبه هفته آینده به اتمام می رسد و در حال حاضر نیز مشکلات چهار استان خراسان رضوی، اصفهان، بندرعباس و فارس در دست بررسی است.

وی افزود: بررسی پروژه های مشکل دار تعاونی های مسکن در دور اول دوشنیه هفته آینده به اتمام می رسد و تصمیمات لارم در این رابطه اتخاذ شده است. بسته به پروژه های مشکل دار تصمیم گیری های لازم اتخاذ شده و شنبه هفته جاری با معاون وزیر کار جلسه ای در این زمینه برگزار و گفته شد که مجلد شود و به استان ها برای اطلاع از تصمیمات ارسال شود.

وی با بیان این که بعد از اتمام بررسی پروژه های مسکل دار تعاونی های مسکن ۲۰ روز تنفس می دهیم، تصریح کرد: پس از این مدت از اولین استانی که برای بررسی مشکلات دعوت کرده بودیم، دوباره دعوت می کنیم تا مشخص شود تصمیماتی که برای رفع مشکلات اتخاذ شده به کجا رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: این مکانیسم را همچنان ادامه می دهیم تا استان ها بدانند ما در کا خود جدی هستیم و تا این کارتابل تمام نشود از بررسی، شناسایی و حل مشکل پروژه های مشکل دار دست بردار نیستیم.

مهرآبادی تاکید کرد: برخی از تعاونی های مسکن نیز علاوه بر این مشکلات در آورده متقاضیان مشکل دارند و بعضی از اعضا مشارکت خوبی در ساخت پروژه های مسکن مهر ندارند که در این زمینه بخشنامه مشترکی با حسینی نیا معاون امور تعاون وزارت کار امضا شده که بر اساس آن به اعضای تعاونی های مسکن در ۲ مرحله ۱۵ روزه اخطار داده می شود و اگر همکاری نکنند حتما جایگزین می شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که پروژه نباید معطل چند نفر شود، اظهار کرد: اگر تعدادی از متقاضیان آورده خود را تکمیل نکنند به آنهایی که آورده خود را تکمیل کرده اند ظلم می شود.

مهرآبادی یکی دیگر از اقدامات را ساماندهی وضعیت مدیران عامل تعاونی های مسکن اعلام کرد و گفت: در برخی تعاونی ها که مدیرعامل فعال نیست یا سهل انگاری دارد تصمیم گرفته شد که آنها جابجا شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار