|
|
کدخبر: ۱۵۴۳۷۲

مدیرکل اسبق مطبوعات و خبرگزاری های وزارت ارشاد:

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اسبق مطبوعات و خبرگزاری های وزارت ارشاد، گفت: تلاش های بی نتیجه اعضای انجمن منحله در داخل کشور باعثدخالت پارلمان اروپا شد.

احسان قاضی زاده در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در خصوص قطعنامه اخیر پارلمان اروپا و اشاره که در آن به بازگشایی انجمن منحله روزنامه نگاران شده، اظهار داشت: ریشه این مسائل را باید در ارتباطات میان جمعی از خبرنگاران روزنامه های موسوم به زنجیره ای با سفارتخانه های اروپایی در کشور جست وجو کرد.

وی ادامه داد: افرادی که بعد از فتنه سال ۸۸ به خارج از کشور پناهنده شده و در شبکه ها و رسانه های بیگانه از جمله بی بی سی، رادیو فردا و امثال آن در خدمت بیگانگان مشغول به فعالیت شدند؛ البته جمعی که در حوزه مطبوعات فعالیت می کردند و اکثر آن ها عضو انجمن منحله روزنامه نگاران بودند به طور قطع خوراک فعلی قطعنامه های اروپایی را تأمین می کنند.

مدیرکل اسبق مطبوعات و خبرگزاری های وزارت ارشاد، همچنین گفت: هدف اعضای سابق انجمن منحله از بازگشایی دفتر این انجمن، یارگیری و جذب نیروی جدید است؛ آن چه مسلم است این که تلاش های آن ها در داخل کشور جواب نداد در نتیجه از طریق بیانیه های اروپایی وارد عمل شدند که نشان دهنده ضعف مفرط دستگاه های مسئول است و باعثشده پارلمان اروپا در جزئی ترین مسائل داخلی کشورمان دخالت کند.

وی افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند ممکن است حتی با برگزاری یک انتخابات آزاد، افراد انجمن منحله سر کار بیایند و درباره اعضا و مدیریت جدید تعیین تکلیف کنند.

قاضی زاده تأکید کرد: از دستگاه های مسئول انتظار می رود با روابط کشف شده برخورد قاطع کند و مماشاتی صورت نگیرد، چرا که هر گام عقب نشینی، پیشروی آن ها را به دنبال دارد اما اگر استقامت شود هیچ فردی به خود اجازه دخالت نمی دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار