|
|
کدخبر: ۱۵۴۵۵۸

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر امور خارجه و رئیس هیات مقدماتی سفر الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان که هفته جاری سفر رسمی به کشورمان خواهد داشت با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطاتخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خلف اف با توجه به موقعیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران و علاقمندی کشورش به توسعه مناسبات با کشور ایران از انتخاب واعظی وزیر ارتباطات به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی اظهار خشنودی نمود و خواستار ایجاد فصل جدیدی در روابط دو کشور گردید.

وی ضمن اشاره به سفر الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به تهران اظهار داشت: امیدواریم این سفر بتواند بسترهای لازم را بین دو کشور فراهم نماید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار گفت: دولت دکتر روحانی جایگاه ویژه ای برای همسایگان علی الخصوص جمهوری آذربایجان قائل است و به عنوان مسئول کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان حداکثر تلاش خود را در راستای توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فی مابین با توجه به علائق و مشترکات مذهبی و فرهنگی به کار خواهد بست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار