|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۰۰

برای شرکت در دومین مجمع بین المللی مبارزه با فساد؛

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای حضور و سخنرانی در دومین مجمع بین المللی مبارزه با فساد بغداد عازم عراق شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای حضور و سخنرانی در دومین مجمع بین المللی مبارزه با فساد بغداد عازم عراق شد.

دومین اجلاس بین المللی بغداد توسط کمیسیون درستکاری و مبارزه با فساد عراق و با همکاری دفتر برنامه توسعه سازمان مل متحد(UNDP) با موضوع محوری مبارزه با فساد، و تحت عنوان " بازگرداندن اموال مسروقه ناشی از فساد، صیانت از کرامت انسانی و بازسازی کشور "، ۲۰ و ۲۱ فروردین در بغداد برگزار می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور علاوه بر ارائه سخنرانی و بیان تجربیات در امر مبارزه با فساد، اقدامات قضایی کشور دربازگرداندن اموال مسروقه ناشی از فساد و ارتقاء سلامت نظام اداری، در خصوص ارتقاء سطح همکاری های دو جانبه در امر مبارزه با فساد و موضوعات مرتبط با نظارت و بازرسی و تبادل تجربیات فی مابین، با همتای عراقی خود بحثو تبادل نظر می نماید.

در اجلاس بین المللی بغداد، رؤسای دستگاه های مبارزه با فساد و نهادهای نظارتی و بازرسی کشورهای منطقه و دفتر سازمان ملل متحد برای مقابله با مواد مخدر و جرم و دفتر برنامه توسعه ملل متحد، حضور دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار