|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۲۴

مولاوردی تأکید کرد

خبرگزاری تسنیم: مولاوردی از برگزاری همایش ملی " زنان، نقش آفرین عرصه فرهنگ و اقتصاد " با حضور رئیس جمهور خبرداد و گفت: تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان عظیم و مشارکت فعال زنان جامعه موثر خواهد بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده، شهیدندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در آستانه آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، در نشست مشترکی با مشاوران امور بانوان در دستگاه های اجرایی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و ضمن تاکید بر تأثیر نقش فعال زنان به عنوان نیمی از سرمایه انسانی کشور در این زمینه، اظهارداشت: امیدواریم امسال شاهد بهره مندی جامعه از توان نیمی از سرمایه انسانی کشور برای بهبود و پیشرفت کشور باشیم چرا که تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و همین طور رسیدن کشور به اهداف مورد نظر اقتصاد و فرهنگ که عزم ملی و مدیریت جهادی را می طلبد بدون اتکا و تکیه بر توان عظیم زنان جامعه به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی ادامه داد: دستور جلسه امروز اعلام اهم برنامه های ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سراسر کشور است که برای مشارکت و همفکری دستگاه های اجرایی مکاتبات و هماهنگی های لازم از سوی معاونت امور زنان و خانواده با تمامی دستگاه های اجرایی صورت پذیرفته است.

مولاوردی افزود: یکی از مهم ترین برنامه ها در آغاز هفته زن، برپایی نمایشگاهی با عنوان " نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی " است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در روز ۳۰ فروردین ماه و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد و در همان روز برنامه دیگری نیز با حضور همسر رئیس جمهور و همسران وزراء و سفرای خارجی مقیم ایران برگزار خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همایش ملی " زنان، نقش آفرین عرصه فرهنگ و اقتصاد " را از مهمترین برنامه های این معاونت عنوان کرد و گفت: این همایش در روز ۳۱ فروردین در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای ارائه دیدگاه ها به رئیس جمهور و استماع نظر ایشان است.

وی ادامه داد: همچنین وزارت نفت، سازمان محیط زیست و ۲۲ دستگاه اجرایی و ۲۵ استان برنامه های پیشنهادی خود را برای این معاونت ارسال کرده اند.

مولاوردی در ادامه افزود: همایشی با عنوان اسوه های ایثار و مقاومت در روز ۳۱ فروردین از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پیشنهاد شده است و از دیگر برنامه های پیشنهادی برپایی همایش بزرگ فاطمه بانوی مهر " ام ابیها " با مشارکت استانداری تهران و بسیج در روز ۳۰ فروردین و با حضور ۲۰هزار میهمان داخلی و خارجی است.

وی یادآور شد: جشنواره زنان و دختران فاطمه برنامه دیگری است که قرار است در این ایام و به مناسبت بزرگداشت مقام زن به همت وزارت ورزش و جوان در کل کشور برگزار شود.

مولاوردی از همه بانوان فعال در عرصه های مختلف ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و همفکری و همکاری یکدیگر به نتایج مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار