|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۲۶

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که وزیر راه و شهرسازی مجموعه اطلاعاتی را به عنوان پیش نویس طرح مسکن در اختیار نمایندگان مجلس قرار داده است، گفت: آخوندی باید به طور دقیق و روشن جزئیات این طرح را به اطلاع نمایندگان برساند.

علی نعمت چهاردولی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: مجلس پیگیر وعده های وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن است و برنامه های دولت در بخش مذکور یکی از مسائلی بود که نمایندگان به آن توجه دارند.

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته در یکی از آخرین جلسات کمیسیون عمران مجلس آقای آخوندی دعوت شد و به سئوال نمایندگان در خصوص برنامه های دولت در بخش مسکن پاسخ داد.

وی تصریح کرد: وزیر راه در جلسه مذکور اعلام کرد طرحی را برای ادامه ساخت مسکن دارد که مجموعه اطلاعاتی از آنرا به عنوان پیش نویس در اختیار نمایندگان مجلس قرار داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که برنامه مذکور پیگیری خواهد شد، اظهار کرد: به طور قطع از وزیر راه و شهرسازی می خواهیم با حضور در مجلس، جزئیات طرح خود برای بخش مسکن را به طور دقیق و روشن به اطلاع مجلس و کمیسیون عمران برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار