|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۷۸

محمد اسحاق دار، وزیر امور اقتصادی و دارایی پاکستان در حاشیه اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول با علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسحاق دار، وزیر امور اقتصادی و دارایی پاکستان در حاشیه اجلاس بهاره بانک جهانی و صندوق بین المللی پول با علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان دیدار نمود. در این دیدار طرفین بر گسترش روابط و مناسبات اقتصادی دو کشور تأکید کردند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در این دیدار گفت: ایران مصمم است روابط تجاری و اقتصادی خود را با همسایه پاکستانی گسترش دهد. طیب نیا در این دیدار درباره تسریع در نهایی کردن پروژه خط لوله اظهارداشت: برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور و تسریع اجرایی کردن موضوعات تفاهم شده باید در برنامه های آن کشور قرارگیرد.

وی در ادامه بر افزایش همکاری های علمی و پژوهشی و استفاده از بورسیه های تحصیلی در دو کشور تاکید کرد. طیب نیا در عین حال افزایش ضریب ایمنی مرزهای دو کشور را از همتای پاکستانی خود خواستار شد.

محمد اسحاق دار وزیر امور اقتصادی پاکستان هم روابط اقتصادی دو کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید زمینه و مقدمات حضور بیشتر بخش خصوصی در دو کشور فراهم شود. وی افزود: بازار پاکستان بدون هیچ محدودیتی برای صادر کنندگان ایران باز است.

وزیر اقتصاد پاکستان با اشاره به پروژه های زیربنایی کشورش گفت: مهندسین ایرانی می توانند در اجرای این پروژه ها مشارکت کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار