|
|
کدخبر: ۱۵۶۵

رییس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت در واکنش به افزایش خودسرانه قیمت دارو توسط برخی داروخانه‌ها گفت: با متخلفان برخورد شده است. البته قشر داروخانه داران انسان‌های محترمی هستند و ۳۰ سال است که در این شرایط نامناسب خدمت کرده‌اند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، دکتر عباس حاجی‌آخوندی در ادامه به طرح چند پرسش پرداخت و گفت: ولی آیا داروخانه‌ای را نداریم که تحت نظر دکتر داروساز کارهای خلاف انجام دهد؟ دکتر داروسازی نداریم که برخلاف جمعیت داروخانه‌دارها دلسوز نبوده و به فکر مردم و آخرتش نباشد؟ نمی‌توان منکر وجود چنین افرادی شد و این موضوع هم خاص صنف داروسازان نیست.

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در مقابل این افراد، هنوز داروخانه‌داران بسیاری پیدا می‌شوند که حامی مردمند و با آنها راه می‌آیند، عنوان کرد: شخصی که برای کارش ۲۰ سال درس خوانده باشد، موازینی را از لحاظ فکری، معنوی و شخصیتی برای خود دارد و برای پول هرکاری نمی‌کند.

وی از افزایش میزان بازرسی از داروخانه‌ها خبر داد و گفت: میزان بازرسی‌ها بالاست و تخلف برای داروساز صرف ندارد. اکنون علاوه بر تیم‌های بازرسی دانشگاه‌ها، تامین اجتماعی و خدمات درمانی هم از داروخانه‌ها بازرسی به عمل می‌آورند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار