|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۰۷

فرمانده مرزبانی ناجا:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه هنوز هیچ سندی مبنی بر شهادت گروهبان دانایی فر به دست نرسیده، در واکنش به اظهارنظر مسئولان برای تنبیه مرزبانان گفت: هر کس در راستای وظایف خود اظهارنظر کند.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار حسین ذوالفقاری در نشست خبری ظهر امروز خود در واکنش به اظهارنظر برخی مسئولان مبنی بر لزوم تنبیه مرزبانان آزاد شده اظهار داشت: پیرامون اظهارنظر این افرد باید از خودشان سوال کرد ولی امیدوارم در کشور ما روزی برسد که هر کس در راستای وظایف و تخصص خود اظهارنظر کند تا بتوانیم پاسخگوی افکار عمومی باشیم.

وی با بیان اینکه پرداختن بیش از اندازه به این موضوع باعثکاهش روحیه مرزبانان کشور خواهد شد، گفت: طبق قوانین و مقررات نیروهای مسلح و با توجه به آیین نامه های انضباطی موجود هرگونه تشویق و تنبیه افراد بر مبنای مقررات صورت خواهد گرفت و هیچ کسی اجازه ندارد بیش از حدود قانونی تعیین شده تشویق و تنبیهی را برای نیروهای مسلح در نظر گیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: در حال حاضر ۸۷۵۰ کیلومتر تحت حراست نیروهای مرزبانی ناجا قرار دارد و مأموران مرزبانی با ایمان و قوت تمام در حال حفاظت از این مناطق هستند لذا با توجه به بزرگی هر حادثه ای باید به آن پرداخت و حواشی آن را منعکس کرد.

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به مصاحبه پیشین خود در روزهای پایانی سال ۹۲، تنبیهات حادثه گروگان گیری مرزبانان را معطوف به اطلاع رسانی گذشته دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: هیچ نقل قولی را درباره حادثه مرزبانی و شهادت گروهبان دانایی فر نپذیرید و شهادت تنها ادعایی است که از سوی این گروهک انجام شده و هنوز هیچ فیلم و سندی از آن به دست ما نرسیده است ولی در مجموع اقدامات مختلفی در دست انجام است که پس از حصول نتیجه به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان گفت: در ۲۰ روز اخیر تیراندازی های کوری از سوی کشورهای همسایه انجام شده است که نمی توان ادعا کرد کار این گروهک است و عمدتا از سوی قاچاقچیان موادمخدر انجام شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار