|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۳۶

تسنیم گزارش می دهد /

خبرگزاری تسنیم: مدت زمان تحویل فیش واریزی تمدید بیمه تأمین اجتماعی در شعب گیلان از چند دقیقه به ۲۴ ساعت افزایش داشته و سبب اعتراض و سرگردانی بیمه گذاران تأمین اجتماعی در مرکز گیلان شده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازرشت، سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه گر اجتماعی است که مأموریت اصلی آن پوشش کارگران مزد و حقوق بگیر به صورت اجباری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد به صورت اختیاری است.

جمعیت تحت پوشش این سازمان، شامل حدود ۱۲میلیون نفر بیمه شده و بیش از ۲ میلیون نفر مستمری بگیر است که با درنظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از ۳۷ میلیون نفر می رسد.

پس از پایان تعطیلات نوروزی در ابتکاری جدید از سوی تأمین اجتماعی گیلان صف های طولانی در مقابل شعب این سازمان برای تحویل فیش واریزی تمدید بیمه تأمین اجتماعی تشکیل شده است.

بیمه گذارانی که پیش از این در کمترین مدت فیش های خود را دریافت می کردند، اکنون باید برای دریافت یک فیش ۲۴ ساعت منتظر مانده و ساعت ها در صف انتظار بمانند.

نارضایتی بیمه گذاران گیلانی سبب شد تا بارها صدای اعتراض از لابه لای صف های طولانی بلند شود و جالب اینکه در بسیاری شعب فقط یک نفر متصدی صدور فیش برای صدها مراجعه کننده در یک روز است.

در بخشی از پیمان نامه تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه برای وقت شما ارزش قائلیم، آمده است: از ما بخواهید در این موارد جانب انصاف را رعایت کنیم و در هنگام مراجعه به شعبه، با شما برخورد محترمانه داشته باشیم.

فقدان سالن انتظار برای بیمه گذاران در صف انتظار برای فیش واریزی و مراجعه دوباره برای دریافت فیش از مشکلات بیمه گذاران در مرکز گیلان است.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار