|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۳۹

با حضور شهردار تهران

خبرگزاری تسنیم: ماه آینده ۱۳۰ پروژه شهری در شمال تهران با حضور شهردار تهران به بهره برداری می رسد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مجتبی یزدانی، شهردار منطقه یک گفت: ۱۳۰ پروژه برای اردیبهشت در سطح منطقه آماده بهره برداری می شود که با حضور شهردار تهران این پروژه ها افتتاح و تحویل شهروندان خواهد شد.

وی افتتاح مجموعه ورزشی دزاشیب و اوین را از جمله این پروژه ها عنوان کرد و افزود: ۱۲ سرای محله، بیش از ۴۰ بوستان و یک پارکینگ طبقاتی ماه آینده در منطقه یک به بهره برداری می رسد.

یزدانی در خصوص تملک باغات در منطقه یک نیز گفت: تا کنون حدود ۱۳ باغ در منطقه یک تهران توسط شهرداری تملک و به فضای عمومی تبدیل شده و تملک چند باغ دیگر نیز در دستور کار امسال است.

وی با اشاره به تملک باغات امیر سلیمانی و خسروشاهی در محدوده محله جماران اظهار کرد: مساحت این دو باغ حدود ۴ هکتار است که اقداماتی ویژه ای برای استفاده عموم از این باغات انجام شده است.

شهردار منطقه یک به طرح جامع محله جماران اشاره و تصریح کرد: با ساخت پیاده راه ها، پارکینگ طبقاتی و مجموعه زمین ورزشی، محله جماران به محله ای کامل در سطح شهر تهران تبدیل می شود.

وی در ادامه از تملک باغ انجیری یک و دو خبر داد و اظهار داشت: این باغ به مرحله بهره برداری رسیده است.

یزدانی همچنین به تملک باغات وزیری و ملک یک و ۲ در محله گلابدره اشاره و بیان کرد: تا کنون حدود ۱۳ باغ تملک با هزینه ای در حدود ۳۰۰ میلیاردتومان تملک شده است. بنا به دستور شهردار تهران، تملک باغات قدیمی در سال جاری نیز در منطقه انجام می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار