|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۵۲

مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه مشتریانی که در اسفند ماه خودروهای خود را با استاندارد یورو ۲ تحویل گرفته اند تاریخ سند گذاری آنها همان سال ۹۲ است، گفت: جریمه تأخیر خودروهای تحویلی سال ۹۲ را پرداخت می کنیم.

عبدالله بابایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، در رابطه با آن دسته از مشتریان شرکت ایران خودرو که خودروی خود را در روزهای پایانی سال گذشته دریافت نموده اما هنوز سندگذاری آن را انجام نداده اند، اظهارداشت: مشتریانی که در اسفند ماه خودروهای خود را با استاندارد یورو ۲ تحویل گرفته اند تاریخ سند گذاری آنها همان سال ۹۲ است.

وی اضافه کرد: برخی از مشتریان همانند خریداران رانا که در بهمن ماه و اسفند ماه سال ۹۲ این خودرو را با مدل بالا پیش خرید کرده اند امکان تاریخ سند گذاری این خودرو را در سال ۹۳ خواهند داشت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به اینکه البته برخی از خودروهای پلاک گذاری شده به دلیل مشکلات حمل و نقل دیر به نمایندگی ها رسیده و این امر توسط شرکت های خودروساز جبران خواهد شد، افزود: ایران خودرو علاوه بر پرداخت اختلاف مدل این خودروها جریمه دیر کرد را تا زمان تحویل خودرو به مشتریان پرداخت می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار