|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۵۳

خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تشریح برنامه های هفته سلامت از پرواز چتربازان سلامت و همچنین برپایی صبحانه سالم در برج میلاد برای ترویج مفاهیم هفته سلامت براساس شعار(یک عمر سلامتی با خودمراقبتی) خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامتخبرگزاری تسنیم، محمد هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو در نشست خبری رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول تا ۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود در روز دوم آن نشان ایمنی و سلامت اهدا خواهد شد و تا روز دوم این هفته نیز سفرای سلامت در مدارس با اهدای کتاب به دانش آموزان به فعالیت و ترویج هفته سلامت می پردازند.

صبحانه سالم در برج میلاد

هاشمی با اشاره به برگزاری صبحانه سالم در برج میلاد با همکاری مدارس و پایگاه های بسیج که در روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه مصادف با سومین روز هفته سلامت برگزار خواهد شد، عنوان کرد: بر این اساس گالری هنر نیز در رواق هنری برج میلاد با همکاری معاونت های سازمان غذا و دارو برپا می شود.

خیابان هنر سلامت / پرواز چتربازان سلامت

وی در ادامه به برپایی خیابان هنر سلامت در روز ۶ هفته سلامت در سالن همایش های رازی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با برپایی ورشاپ هنری اشاره کرد و افزود: در این راستا چتربازان ارتش جمهوری اسلامی نیز در همین روز بر فراز سالن همایش های بین المللی رازی با برافراشتن شعار سال ۹۳(فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی) و همچنین شعار هفته سلامت یعنی(یک عمر سلامتی با خودمراقبتی) در فراز آسمان این شعار و هفته سلامت را گرامی خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو ادامه داد: وزارت بهداشت برای هفته سلامت جزوه(یک عمر سلامتی با خودمراقبتی) را منتشر کرده است که درصددیم با کمک آموزش و پرورش مسابقه ۴ گزینه ای برای این جزوه ها برگزار کنیم تا ارگان های دیگر نیز درگیر هفته سلامت شوند.

هاشمی خاطرنشان کرد: آموزش خود مراقبتی را نیز برای مادران با حضور مربیان خانم در رادیو برگزار خواهیم کرد و بر این اساس از رسانه ها نیز برای اطلاع رسانی بیشتر هفته سلامت یاری می طلبیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار