|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۴۹

خبرگزاری تسنیم: معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی از ۳۰ فرودین تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد که آزمون ورودی دبیرستان های متوسطه دوره اول و دوم نمونه دولتی ۲۳ خرداد برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اعلام دستورالعمل اجرایی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول و دوم و هنرستان های فنی وحرفه ای را در سال ۹۳-۹۴ اعلام کرد. زمان ثبت نام برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی را از ۳۰ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۳ است.

بر این اساس حداقل معدل برای دانش آموزان پایه ششم ۱۶ و برای دانش آموزان پایه سوم راهنمایی ۱۵ در نظر گرفته شده است و دانش آموزان برای ثبت نام باید به مدارس فعلی محل تحصیل مراجعه کنند.

رقابت علمی برای ورود به هنرستان های فنی وحرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر، بدون در نظر گرفتن منطقه یا ناحیه است و ثبت نام در این آزمون ها به صورت اینترنتی انجام می شود.

گفتنی است، آزمون ورودی دبیرستان های متوسطه دوره اول و دوم نمونه دولتی راس ساعت ۹ صبح روز جمعه بیست و سوم خرداد ماه در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار