|
|
کدخبر: ۱۵۸۷۰۹

وزیر راه و شهرسازی در زاهدان:

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی در زاهدان گفت: بزرگراه زاهدان زابل نیز در حال تکمیل بوده و سعی داریم تا پایان امسال ۱۰۰ کیلومتر از آن به بهره برداری برسد.

به گزارشخبرگزاری تسنیماززاهدان، عباس آخوندی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های راه استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر از پروژه های حمل و نقلی، شامل ریلی، هوایی، دریایی و جاده ای بازدید خواهم داشت.

وی با اشاره به پروژه بزرگراه های زاهدان زابل و زابل نهبندان، گفت: امیدواریم در این سفر پیرامون منابع مالی و اعتباری این پروژه ها تصمیم گیری شود؛ پروژه بزرگراه زاهدان زابل که در حال تکمیل است و سعی داریم تا پایان امسال ۱۰۰ کیلومتر از آن به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بحثتوسعه بندر چابهار خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه ترانزیت، توسعه جدی بندر چابهار نیز در دستور کار است، محور ترانزیتی دیگری وجود دارد که زاهدان و زهک را از طریق بم به بندرعباس وصل می کند که در این راستا در حال برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت محور هستیم.

آخوندی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحثجذب منابع و اعتبار برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور گفت: برای امسال فروش ۲۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت پیش بینی شده که در حال آماده سازی مراحل فروش آن هستیم، همچنین مبالغی از محل فروش سهام شرکت های دولتی برای اجرای پروژه ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار