|
|
کدخبر: ۱۵۸۸۰۲

رئیس اتاق اصناف کشور با اشاره به انصراف هیات رئیسه این اتاق از دریافت یارانه نقدی گفت: جامعه صنفی کشور انتظار دارد که دولت در مقابل این حرکت شرایطی فراهم کند که هم تولید کنندگان این بخش و هم ارائه دهندگان خدمات صنفی شاهد حمایت و بهبود شرایط تولید و خدمات باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم نوده فراهانی گفت: حدود هشت هزار اتحادیه صنفی و ۳۶۰ اتاق اصناف که نزدیک به ۵۰هزار نفر هیات مدیره را شامل می شوند، کماکان به دنبال انصراف از دریافت یارانه هستند.

رئیس شورای اصناف کشور با اشاره به اینکه البته به این تعداد باید بخشی از صنوف را نیز اضافه کرد، اظهار داشت: بیش از ۷۵۰ هزار واحد تولیدی کوچک در بخش اصناف فعال است که نیاز جدی به حمایت دارند و برای حمایت از آنها تعداد قابل توجهی از صنوف مختلف کشور از دریافت یارانه انصراف داده و یا در ادامه کار انصراف خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه به صنوف مختلف اطلاع رسانی در زمینه انصراف از دریافت یارانه انجام داده شده است، گفت: هم اکنون تعدادی از صنوف در تهران، دهلران و سایر استان ها و شهرها، انصراف خود را از گرفتن یارانه اعلام کرده اند.

نوده فراهانی تاکید کرد: اصناف برای حمایت از اقتصاد کشور و کمک به دولت در پیشبرد اهداف اقتصادی و همچنین کمک به تقویت تولید کشور مصمم به انصراف از دریافت یارانه هستند.

وی با اشاره به اینکه انصراف از یارانه عملی مهم، منطقی و آگاهانه برای کمک به اقتصاد و وضعیت اشتغال و تولید کشور است، تصریح کرد: با توجه به رایزنی هایی که قبلا اتاق اصناف ایران انجام داده، مقرر شد که اتاق های اصناف و اتحادیه های سراسر کشور زمینه های لازم برای انصراف بخش های تحت پوشش خود برای انصراف از دریافت یارانه را فراهم کنند.

رئیس اتاق اصناف ادامه داد: البته جامعه صنفی کشور انتظار دارد که دولت در مقابل این حرکت شرایطی فراهم کند که هم تولید کنندگان این بخش و هم ارائه دهندگان خدمات صنفی شاهد حمایت و بهبود شرایط تولید و خدمات باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار