|
|
کدخبر: ۱۵۹۱

مدیرعامل شهر جدید پردیس از پیشنهاد افزایش ۳ میلیون تومانی به آورده متقاضیان خبر داد و گفت: این افزایش آورده با هدف تسریع در خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن مهر است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، سید مهدی هدایت در خصوص افزایش آورده متقاضیان مسکن مهر پردیس افزود: آورده متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس افزایش پیدا نکرده است ولی شکل آن اینگونه است که چون ما در سطح کشور عموما پروژه‌های مسکن مهر به خاطر نبود خدمات زیر بنایی و تکمیل آب و برق معمولا با تأخیر افتتاح و تحویل مردم می‌شوند برنامه‌ریزی که وزیر راه و شهرسازی انجام داده‌اند قرار بر این شد که پروژه‌های پردیس در جهت تحویل سریع پروژه‌ها یک افزایش آورده ای را در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: اگر فقط این را در نظر بگیریم که اگر یک سال زودتر واحد مسکونی مردم را تحویل بدهیم صرفه‌جویی که از باب هزینه اجاره‌ای که در سبد هزینه‌های مردم صرفه‌جویی می‌شود هزینه بالاتری از این عددی است که ما اضافه کرده‌ایم.

هدایت تاکید کرد: در برآوردی که ما کردیم ۳ میلیون تومان بابت خدمات زیربنایی به آورده متقاضیان پیشنهاد شده است که افزایش پیدا کند که این افزایش حدود ۳ میلیون تومان است.

مدیر عامل شهر جدید پردیس تصریح کرد: بحثاین است که رسالت ما این است که مردم را صاحب مسکن کنیم و در مسیر این رسالت ممکن است که سیاست‌هایی را در این مسیر اتخاذ کنیم که همه اینها به نفع خود متقاضیان است و این گونه نیست یک رقمی بدون کار کارشناسی اعلام ‌شود.

وی افزود: در مسیر کار وقتی می‌بینیم که نیاز است تدابیری اتخاذ شود که به نفع متقاضیان است آنرا انجام و اعلام می کنیم.

*افزایش قیمت اعمال نمی شد پیمانکاران کار روی زمین می گذاشتند

هدایت خاطر نشان کرد: بعد از آن افزایش دو برابری قیمت در یک سال گذشته به خصوص در اقلام مصالح ساختمانی مثل میلگرد و بتن اگر در این مسیر این افزایش قیمت‌ها ابلاغ نمی‌شد پیمانکاران کار را بر روی زمین می‌گذاشتند.

وی ادامه داد: اگر یک کاری توسط یک پیمانکار در وسط کار متوقف شود اجرای مجدد کار توسط یک پیمانکار دیگر ۶ ماه تشریفات قانونی آن زمان می‌برد و طبیعتا قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.

مدیر عامل شهر جدید پردیس تاکید کرد: بحثافزایش قیمت‌ها تنها به خاطر این است که مردم زودتر خانه‌های خود را تحویل بگیرند و کار توسط پیمانکاران متوقف نشود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار