|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۷۳

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران اندیشه با بیان این که نمی توانم رقم دقیق افزایش قیمت مسکن مهر را اعلام کنم از آمادگی برای اجرای طرح مسکن اجتماعی در این شهر خبر داد.

محمد آئینی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، افزود: در پروژه های مسکن مهر اندیشه متقاضیان ۳۵ تا ۴۲ میلیون تومان را باید به عنوان آورده پرداخت کنند. با توجه به این که تاکنون ۲۸ درصد آورده پرداخت شده، از این رو به طور میانگین متقاضیان حدود ۱۲ میلیون تومان از آورده خود را پرداخت کرده اند.

وی با یادآوری این که تاکنون ۵۷ درصد از تسهیلات بانکی(۳۴ میلیارد تومان) و ۲۸ درصد از آورده متقاضیان(۲۲ میلیارد تومان) به پروژه های مسکن مهر تزریق شده در پاسخ به این پرسش که آیا در رابطه با اجرای مسکن اجتماعی در شهر اندیشه پیشنهادی به شما شده است، گفت: بر اساس آنچه شنیده ام محور طرح مسکن اجتماعی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، اما اگر در فضای شهر جدید سیاستی به ما ابلاغ شود متناسب با توانی که داریم به این موضوع کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه همچنین در پاسخ به این پرسش که درخواستی برای شهرک های مسکونی خصوصی به شما شده است، گفت: طبق قانون شهرهای جدید هر سازنده بخش خصوصی می تواند وارد حوزه ساخت شهرهای جدید شود، اما باید شرایط قانونی از جمله تامین ۳۰۰ هکتار فراهم شود و دولت هم موظف به حمایت های قانونی از بخش خصوصی برای حضور در این بخش است.

آئینی در خصوص میزان افزایش سوم قیمت مسکن مهر نیز گفت: افزایش قیمت ها پس از بررسی و مطرح شدن با سازندگان به اطلاع مردم می رسد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که بیشترین افزایش قیمت چه میزانی است، اظهار کرد: در حال حاضر به طور دقیق نمی توانم بیشترین رقم افزایش را اعلام کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار