|
|
کدخبر: ۱۵۹۳۷۷

خبرگزاری تسنیم: مقامات ایالت میشیگان آمریکا و دولت اوباما در حال گفت و گو در مورد طرحی هستند که بر اساس آن دولت فدرال ۱۰۰ میلیون دلار برای کمک به پرداخت مقرری کارکنان بازنشسته شهر ورشکسته دیترویت اختصاص می دهد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از رویترز، مقامات ایالت میشیگان آمریکا و دولت اوباما در حال گفت و گو در مورد طرحی برای آزاد سازی ۱۰۰ میلیون دلار از بودجه فدرال برای کمک به پرداخت مقرری کارکنان بازنشسته شهر ورشکسته دیترویت هستند.
دو فرد نزدیک به این گفت و گوها گفتند این مذاکرات حول اختصاص بودجه فدرال به میشیگان برای خروج دیترویت از وضعیت ناگوار متمرکز شده است. بر اساس این طرح، ۱۰۰ میلیون دلار برای شهر دیترویت اختصاص خواهد یافت و اعتبار ۵۰۰ میلیون دلاری ای که کوین اور، مدیر وضعیت های اضطراری این شهر قصد دارد از آن برای زدودن تاثیرات منفی ورشکستگی این شهر در طی ۱۰ سال آینده استفاده کند، کاهش خواهد یافت.
بر اساس این گزارش، این ۱۰۰ میلیون دلار صرفه جویی شده می تواند بعدا توسط کوین اور مدیر وضعیت های اضطراری دیترویت، برای تعدیل کاهش مقرری های بازنشستگی در چهارچوب طرح این شهر برای وفق دادن خود با بدهی ۱۸ میلیارد دلاری و خروج از بزرگترین ورشکستگی شهری در تاریخ آمریکا مورد استفاده قرار گیرد.
سخنگوی فرماندار ایالت میشیگان از اظهارنظر در مورد این گزارش خودداری کرد.
ریک اسنایدر، فرماندار ایالت میشیگان، خواستار تصویب طرحی ایالتی برای اختصاص ۳۵۰ میلیون دلار از پول تسویه حسابی شده است که این ایالت از بابت دیترویت، به مدت ۲۰ سال از شرکت های تنباکو دریافت می کند.
بر اساس طرح مورد توافق، مقرری بازنشستگان ادارات پلیس و آتش نشانی دیترویت کاهش نخواهد یافت.
انتهای پیام / / ۸۱

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار