|
|
کدخبر: ۱۵۹۵۰۶

شهردار منطقه ۲۰:

خبرگزاری تسنیم: شهردار منطقه ۲۰ تهران با بیان این که نهایت مساعدت از سوی مدیریت شهری منطقه ۲۰ در ساخت بیمارستان تخصصی سرطان اعمال خواهد شد، از صدور بخشی از مجوزهای احداثاین بیمارستان خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد اجرایی اوراق وقف(امینانه)، منصور کتانباف، شهردار منطقه ۲۰ تهران به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مدیران شهرداری منطقه ۲۰ و مسئولان اوقاف و امور خیریه اشاره و بیان کرد: مدیریت شهری منطقه ۲۰ با هدف افزایش زیرساخت های بهداشتی و درمانی برای احداثاین بیمارستان تخصصی از هیچ کمکی فروگذار نیست.

*جنوب شهر صاحب بیمارستان تخصصی با تمام امکانات و تجهیزات بروز می شود

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر مجوز دیوار کشی و حصارکشی این محدوده ۱۱ هزار مترمربعی صادر شده و این درحالی است که پس از ارائه نقشه های مورد تایید و تشکیل پرونده بابت صدور پروانه ساختمانی نیز نهایت مساعدت از سوی مدیریت شهری منطقه ۲۰ اعمال خواهد شد تا با همکاری و تعامل، این منطقه جنوبی صاحب بیمارستان تخصصی با تمام امکانات و تجهیزات بروز شود.

*احداثبیمارستان تخصصی سرطان با ۸۰ هزار متر مربع زیربنا

شهردار منطقه ۲۰ تهران تصریح کرد: این زمین در پشت پارک سه دختران واقع شده و قرار بر این است تا این بیمارستان با ۸۰ هزار مترمربع زیربنا در ۴ طبقه احداثشود که از نظر سهولت دسترسی به بزرگراه، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و وسایل حمل و نقل عمومی مکان مناسبی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار