|
|
کدخبر: ۱۵۹۶۴۹

یکی از مراجع تقلید با اشاره به حضور انسان های دین مدار در نقاط مختلف زمین گفت: امروز در دنیا ۲ میلیارد مسیحی و بیش از یک میلیارد مسلمان وجود دارد و هر کدام به نوبه خود به دنبال حفظ آیین و مذهب برای آیندگان هستند.

گروه فرنگی مشرق - آیت الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به این که همه امور دنیا بر مدار پرستش خداوند است، گفت: خداوند خالق همه جهان است و بنابراین بهترین سرپرست و راهنما نیز برای بشر است.

وی با اشاره به حضور انسان های دین مدار در نقاط مختلف زمین یادآور شد: امروز در دنیا ۲ میلیارد مسیحی و بیش از یک میلیارد مسلمان وجود دارد و هر کدام به نوبه خود به دنبال حفظ آیین و مذهب برای آیندگان هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به این که در گذشته انسان ها در جهل به سر می بردند و بت های ساخته دست خود را می پرستیدند، تاکید کرد: مسئله پرستش بت ها از سوی انسان ها در قرآن کریم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که خداوند مالک و خالق مطلق جهان هستی است، تاکید کرد: سرنوشت و مقدرات همه موجودات از جمله انسان ها از سوی خداوند تعیین می شود.

وی ادامه داد: البته برخی از افراد نیز از روی کفر خداوند را خالق جهان هستی نمی دانند و این افراد در جهل و نادانی قرار دارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار