|
|
کدخبر: ۱۶۰۷۵۰

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا تمامی گلوگاه های محور ۴ خطه فیروزکوه را تا آغاز سفرهای تابستانی رفع کنیم، گفت: در صورت تامین اعتبار مناسب، محور ۴ خطه فیروزکوه - قائم شهر تا پایان سال ۹۳ به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نورزاد در بازدید از بزرگراه فیروزکوه - قائم شهر با اشاره به اهمیت راه های استان مازندران با توجه به ترافیک بالا و وجه گردشگری این مناطق، گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک محورهای فیروزکوه و هراز، تلاش ما این است تا ضمن فراهم نمودن بسترهای لازم جهت سفری ایمن و سریع در این مناطق، گامی به سوی تحقق اهداف حقوق شهروندی برداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در همین راستا تلاش داریم تا تمامی گلوگاه های محور ۴ خطه فیروزکوه را تا آغاز سفرهای تابستانی رفع کنیم تا هم میهنان عزیزمان سفری ایمن و آسان را در این مسیر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه اظهار امیدواری کرد تا در صورت تامین اعتبار مناسب، محور ۴ خطه فیروزکوه - قائم شهر تا پایان سال ۹۳ به اتمام برسد.

در این بازدید استاندار مازندارن نیز قول مساعد در جهت رفع مشکلات موجود بر سر راه اتمام این پروژه اعم از تملک اراضی، انتقال خطوط آب و برق داد. در پایان این بازدید نیز جلسه ای با حضور تمامی پیمانکاران حاضر در این پروژه برگزار شد و برنامه اجرایی جهت چگونگی تکمیل این محور تدوین گشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار