|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۴۶

مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به این که متقاضیان مسکن مهر برای اطلاع از ۳۰ درصد آورده علی الحساب به کارگزاری شرکت عمران مراجعه کنند، گفت: در مراحل بعدی رقم دقیق آورده متقاضیان به اطلاع آنها می رسد.

باران هاشم زهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: امروز با شماری از متقاضیان مسکن مهر در محل شرکت عمران جلسه ای برگزار شد و به آنها اطمینان دادیم ما به عنوان حاکمیت پیگیر ساخت، تکمیل و تحویل پروژه های طرح مهر هستیم.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات موجود از سازندگان برنامه اجرایی خواستیم و به موازات آن برنامه مالی را نیز تدوین و اجرایی کردیم. با توجه به این که مردم باید آورده خود را تکمیل کنند، شرکت عمران بر اساس قانون به عنوان حاکمیت تدبیر کرد که به متقاضیان پیامکی را ارسال کرده تا آنها نسبت به واریز ۳۰ درصد مبلغ آورده علی الحساب خود اقدام کنند.

وی با اشاره به این که متقاضیان برای اطلاع از مبلغ دقیق ۳۰ درصد آورده به کارگزاری شرکت عمران مسکن پرند مراجعه کنند، اظهار کرد: در مراحل بعدی و پس از تعیین میزان الحاقیه تعدیل قیمت مسکن مهر، رقم دقیق مابقی آورده را به اطلاع متقاضیان طرح مهر می رسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران پرند خاطرنشان کرد: متقاضیانی که نسبت به واریز ۳۰ درصد آورده اقدام کنند، شاهد پیشرفت پروژه مسکن مهر خود خواهند بود و می توانند با هماهنگی به عمل آمده با سازنده از محل پروژه بازدید کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار