|
|
کدخبر: ۱۶۱۰۶۰

فرمانده ناجا خبر داد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۱۱ درصدی تجمعات اعتراضی و صنفی در سال ۹۲ خبر داد و آن را نشان دهنده روند رو به رشد آرامش در کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل احمدی مقدم عصر امروز در نوزدهمین همایش فرماندهان نیروی انتظامی با اشاره به همکاری بسیار خوب مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم با نیروی انتظامی سال گذشته را سالی خوب برای نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته نیروی انتظامی در مبارزه با جرایم خشن، مسلحانه و جرایم به عنف شاهد کاهش بسیار خوبی در وقوع این جرایم بود و به جز اندکی افزایش سرقت های خرد و چند عملیات تروریستی مرزی سال خوبی را تجربه کرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر افزایش توان کشف پلیس در جرایم سنتی و جدید، گفت: پلیس در سال گذشته موفق به کشف بیش از ۹۰ درصد از جرایم شد و در عرصه کشف جرایم جدید و نوظهور نیز توفیقات خوبی را به دست آورد.

فرمانده ناجا در ادامه افزود: سال گذشته شاهد کاهش ۱۱ درصدی اجتماعات اعتراضی و صنفی بودیم که این کاهش نشان دهنده روند رو به رشد آرامش در جامعه است و امیدواریم در سالجاری نیز در موضوعاتی که مردم بر آنها تأکید دارند نیز وضعیت مناسبی داشته باشیم.

احمدی مقدم با بیان اینکه ۹۰ درصد از زندانیان کشور مرتبط با جرایم سرقت و موادمخدر هستند از اولویت داشتن مرزها در سال ۹۳ خبر داد و گفت: در سال ۹۲ سرمایه گذاری عظیمی توسط نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه های امنیتی در مرزها انجام شد و امیدواریم در سالجاری نیز شاهد ادامه دار بودن این اقدامات باشیم.

وی همچنین با اشاره به توفیقات پلیس در حوزه راهنمایی و رانندگی ابراز امیدواری کرد که نوار موفقیت کاهش تصادفات و کشته شدگان با سرعت بیشتری ادامه یابد و هدف گذاری برای کاهش ۲۰ درصدی تلفات جاده ای محقق شود.

فرمانده ناجا در پایان مجلس را از مهمترین مظاهر جمهوریت و مردم سالاری عنوان کرد که نقش ارزنده ای در موفقیت پلیس و محقق شدن مردم سالاری دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار