|
|
کدخبر: ۱۶۱۲۱۰

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: صحبت های مدعیان حقوق بشر غرب در خصوص کشور ما و جایگاه زنان مانند چک بی محل است.

زهرا حکیمیان، معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در گفت وگو با خبرنگار زنان و خانوادهخبرگزاری تسنیمبا اشاره به تقارن روز زن و ولادت امام خمینی(ره) در یک روز، اظهارداشت: جایگاه زنان در کشور اسلامی ایرانی بسیار والاست و در این زمینه بزرگان از جمله مقام معظم رهبری فرمایشات بسیاری کردند که این امر نشان از توجه به این قشر است.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری گفتند که جایگاه بالای زن و نگاه به زن از دید اسلام باید در سطح جهانی مطرح شود، ادامه داد: باید به زن بیش از بیش توجه کرد و بدانیم که حضور زنان در تمام عرصه ها مؤثر است؛ زنان باید نه تنها در محیط اجتماع بلکه در خانواده و در نقش مادری و همسرداری نقش ایفا کنند.

** نگان زن در جمهوری اسلامی ایران در سطح کلان و جهان جا بیافتند

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه باید نگاهی که در جمهوری اسلامی ایران نسبت به زن وجود دارد در کل جهان و در سطح کلان جا بیافتند، گفت: در غرب نگاه فمینیستی به زن وجود دارد که این امر نشان از تحقیر زنان در غرب است.

حکیمیان بیان کرد: در غرب زن را در حد ابزار می دانند و برای رسیدن به منافع خود از آنها استفاده می کنند. حال اینکه این افراد بیایند در خصوص جایگاه زن در کشور ما اظهارنظر کنند باید بگویم که صحبت های مدعیان حقوق بشر غرب در خصوص کشور ما و جایگاه زنان مانند چک بی محل است.

**استفاده از زنان نیمه عریان در تبلیغات ماهواره ای

وی افزود: در غرب برای فروش کیف در تبلیغات ماهواره ای خود از زنان نیمه عریان استفاده می کنند تا بازار فروش خود را بالا ببرند که این امر افتخار نیست بلکه جای افسوس دارد؛ اگر جایگاه زنان در کشور را با غرب مقایسه کنیم باید گفت قابل مقایسه نبوده و زنان در غرب تنها یک ابزار هستند.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: در برخی کشور های عربی افراد به اسم دین زنان را محدود کرده و حتی حق رأی به آنها نمی دهند و زنان را تنها در چارجوب خانه می پندارند و از حضور زنان در عرصه های مختلفت جلوگیری می کنند.

** تربیت مادران فردا توسط مادران امروز

حکیمیان افزود: زن نه باید خانه نشین و نه ابزار دست سرمایه گذاران باشد در حقیقت هیچ یک مطلوب نیست بلکه زن باید از توانایی خود در تمام عرصه های مختلف استفاده کرده و در جامعه نقش ایفا کنند و همچنین در خانواده نیز به وظایف خود برسند.

وی با بیان اینکه زن غربی ابزاری در دست سرمایه گذران است، اظهارداشت: زنان در خانواده باید نسل آینده و مادران جامعه را تربیت کرده و بتوانند الگویی مناسب برای آنها باشند همچنین باید بتوانند محیط خانواده را گرم و آرامش بخش نگه دارند.

** کشور های غربی با کلاهبرداری فرهنگی و حقه سیاسی از زنان سوءاستفاده می کنند

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور افزود: همه می دانند که غرب چه به سر زنان آورده است و با روشنفکری ظاهری زنان را ابزار قرار دادند. کشور های غربی با کلاهبرداری فرهنگی و حقه سیاسی از زنان سوء استفاده کردند.

وی ادامه داد: در خصوص اینکه غرب در راستای کشور ما چه می گوید ترجیح می دهم جوابی ندهم چون کشور های غربی به خصوص امریکا حرف هایش بی ارزش و مانند چک بی محل است؛ در اسلام به زنان توجه ویژه شده است بنابراین زنان از جایگاه بالایی در کشور ما برخوردار بوده و غرب حرف هایی که می زند از روی دشمنی و بی ارزش است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار